Česta pitanja

Kako mogu prati Lucky Kiddo odjeću?
Preporučujemo pranje na programima na 30 stupnjeva. Prije pranja okrenite proizvod tako da ispis bude s unutarnje strane.


Kako mogu pronaći pravu veličinu koja pristaje?
Kako biste bili sigurni da ste odabrali odgovarajuću veličinu, prije narudžbe provjerite našu tablicu s veličinama. Izmjerite svoje dijete i usporedite mjere s onima u našoj tablici veličina. Ako je dijete između veličina, preporučujemo da odaberete manju veličinu.


Što ako dobijem oštećen proizvod?
Ako prrimjetiš pogrešku ili oštećenje na proizvodu koji nisi uzrokovala, javi nam se na info@lucky-kiddo.com unutar 14 dana od preuzimanja paketa. Nemoj slati paket nazad na našu adresu, nego čekaj naš odgovor, a mi ćemo ispraviti pogrešku.



Što ako mi se ne sviđa naručena odjeća?
Ako dostavljeni proizvod ne ispunjava Vaša očekivanja, možete ga vratiti. Ne prihvaćamo pakete s otkupninom. Kupac je odgovoran za plaćanje troškova dostave kod vraćanja proizvoda i  ovi se troškovi se ne kompenzuju. Koristite odrezak za povrat na kojem ćete navesti razlog vraćanja.  Vratit ćemo Vam  vrijednost narudžbe koristeći isti način plaćanja koji je korišten za plaćanje narudžbe čim paket stigne i mi ga pregledamo.

Moj kod kupona ne funkcionira. Što se događa?
Može biti nekoliko razloga zašto kod kupona ne funkcionira:
1. Kupon je već iskorišten pa na njemu više nema sredstava.
2. Kupon je vezan za određeni račun korisnika.
3. Kupon je vezan za određenu minimalnu i maksimalnu vrijednost narudžbe.
Ako imate bilo kakvih pitanja, javite nam se na info@lucky-kiddo.com. Nemojte zaboraviti navesti kod kupona.


Moj kod kupona ne funkcionira. Što se događa?
Ispravnost svoje narudžbe možete provjeriti u e-poruci za potvrdu narudžbe. Ako ne možete pronaći e-poruku, provjerite spremnik neželjene pošte.
Ako imate dodatnih pitanja o svojoj narudžbi, uvijek se možeš javiti našoj službi za pomoć putem e-adrese info@lucky-kiddo.com i mi ćemo Vam rado pomoći.
Informacija


Kako  mogu provjeriti jesam li pravilno dostavila narudžbu?
Ispravnost svoje narudžbe možeš provjeriti u e-poruci za potvrdu narudžbe. Ako ne možeš pronaći e-poruku, provjeri spremnik neželjene pošte.
Ako imaš dodatnih pitanja o svojoj narudžbi, uvijek se možeš javiti našoj službi za pomoć putem e-adrese info@lucky-kiddo.com i mi ćemo ti rado pomoći.