Odredbe i uvjeti
Uvjeti i odredbe
Uvjeti pružanja usluge
Opći uvjeti i odredbe navedeni u ovom dokumentu primjenjuju se tijekom zaključivanja udaljenog ugovora o kupnji sa stvarnim osobama putem online trgovine Lucky Kiddo (u nastavku teksta naziva se „online trgovina), kojom upravlja tvrtka Lucky Kiddo d.o.o., pružatelj usluga elektroničke trgovine (u nastavku teksta „Prodavatelj“). Poslovni su uvjeti pripremljeni u skladu s propisima za zaštitu potrošača, na temelju preporuka Gospodarske i industrijske komore Slovenije i međunarodnih zakona za provedbu online i elektroničkog poslovanja.
Kupnjom proizvoda u online trgovini, korisnik (u nastavku teksta „Kupac“) potvrđuje i jamči da je punoljetan i ima punu pravnu sposobnost. Prodavatelj će koristiti i obrađivati osobne podatke koje Kupac dostavi tijekom kupnje u svrhu zaključenja i provedbe udaljenih ugovora. Kupnjom u online trgovini, Kupac pristaje da mu Prodavatelj može slati promotivne poruke na dostavljeni telefonski broj i e-adresu, što će jasno odrediti, u skladu sa zakonskim propisima, da su oni poslani u ime Tvrtke ili Prodavatelja.
Uvjeti i odredbe definiraju prava Kupca i poslovni odnos između Prodavatelja i Kupca.
Prodavatelj zadržava pravo promijeniti uvjete u bilo kojem trenutku i bez prethodne obavijesti. Sve promjene su obvezujuće za Kupca pa preporučujemo da redovito provjeravate Uvjete i odredbe.
Cijene
Cijene u online trgovini ne uključuju PDV. PDV se ne naplaćuje u skladu sa stavkom 1 članka 94 Zakona o porezu na dodanu vrijednost. Trgovac nije podložan PDV-u. Cijene se mogu promijeniti bez prethodne obavijesti Sve su navedene cijene valjane u vrijeme narudžbe i valjane su do vremena prihvaćanja novog cjenika. Na stranici online trgovine objavljena je redovna cijena koja predstavlja preporučenu maloprodajnu cijenu dobavljača za određeni proizvod, a ta je online cijena dostupna svim kupcima u online trgovini. Nakon završetka kupnje, Kupac putem e-poruke prima potvrdu narudžbe sa svim pojedinostima narudžbe. Ugovor o kupnji između Prodavatelja i Kupca zaključuje se u trenutku kada Prodavatelj odobri narudžbu. Od tog su trenutka sve cijene i ostali uvjeti fiksni i primjenjuju se na Prodavatelja i na Kupca.
Prodavatelj Kupcu izdaje fakturu na trajnom mediju. Vrijednost PDV-a i trošak dostave mogu se vidjeti na cjeniku na stranici narudžbe i u e-poruci koju kupac prima nakon potvrde narudžbe.
Prodavatelj zadržava pravo na pogrešku u cijenama i vremenu isporuke, uz obavijest Kupcu unutar 24 sata od dostavljanja narudžbe i nadoknađivanje svih troškova koji su već nastali u tom smislu.
Načini plaćanja
Prodavatelj Kupcu omogućuje sljedeće načine plaćanja za kupnju proizvoda u online trgovini:
– gotovinom tijekom isporuke
– kreditnim karticama
– PayPalom
Procedura kupnje
Primljena narudžba
Narudžba postaje valjana čim je Kupac pošalje.
Nakon slanja narudžbe, Kupac prima potvrdu prijema narudžbe putem e-poruke, sa svim pojedinostima narudžbe. Osim mogućnosti povlačenja iz ugovora, Kupac ne može promijeniti sadržaj narudžbe nakon što istu pošalje.
Potvrđena narudžba
Kad Kupac pošalje narudžbu, on je preusmjeren na mrežnu stranicu s porukom da je njegova narudžba prihvaćena. Nakon prijema narudžbe, Prodavatelj će je provjeriti, provjeriti dostupnost naručenih proizvoda i potvrditi narudžbu na registriranu e-adresu Kupca. Prodavatelj može i kontaktirati Kupca putem telefonskog broja za kontakt kako bi provjerio podatke ili osigurao točnost isporuke. Nakon potvrde narudžbe, Prodavatelj će e-porukom obavijestiti Kupca o planiranom datumu isporuke. Ugovor o kupnji između Prodavatelja i Kupca zaključuje se u trenutku kada Prodavatelj odobri narudžbu. Od tog trenutka nadalje, sve cijene i ostali uvjeti postaju fiksni i primjenjuju se na Prodavatelja i na Kupca. Ugovor o kupnji (odnosno, prva elektronička poruka o statusu narudžbe) elektronički se pohranjuje na poslužitelju Prodavatelja i dostupna je Kupcu nakon njegovog pisanog zahtjeva.
Otkazivanje narudžbe
Narudžba se smatra potvrđenom ako Kupac ne otkaže narudžbu. Ako stavku nije moguće isporučiti unutar napisanog roka, Prodavatelj obavještava Kupca na telefonski broj ili e-adresu. Kupac može otkazati narudžbu na e-adresu koju je dobio tijekom naručivanja.
Otprema
Prodavatelj priprema i otprema robu unutar dogovorenog razdoblja, putem dogovorenog načina dostave.
Pravo na povlačenje iz kupnje, povrat robe
Ovi Uvjeti i odredbe uključuju i Jamstvo i Povrate, koji su dostupni na stranici.
Sigurnost i zaštita osobnih podataka
Ovi Uvjeti i odredbe uključuju i Pravila privatnosti koja su dostupna ovdje.
Odricanje od odgovornosti
Prodavatelj poduzima sve napore kako bi osigurao pravovremenost i točnost podataka objavljenih u njegovoj online trgovini. Unatoč tome, značajke proizvoda, razdoblje dostave ili cijena mogu se tako brzo promijeniti da Prodavatelj ne uspijeva ispraviti informacije na mrežnim stranicama. U tom slučaju, Prodavatelj će obavijestiti Kupca o promjenama i omogućiti mu povlačenje iz narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
Prodavatelj zadržava pravo na povlačenje iz ugovora ili realizacije narudžbe u slučaju materijalne pogreške u ponudi. Materijalna pogreška pokriva elemente na temelju koje Prodavatelj ne bi pristao na zaključenje ugovora. Ove pogreške uključuju očite pogreške u cijeni stavki, što može biti posljedica tehničkih i drugih problema.
Trgovac nije odgovoran za bilo kakvu štetu ili ozljedu koje su posljedica korištenja ili nepravilnog korištenja proizvoda iz ponude online trgovine.
Odgovornost za pogreške
Kupac ima pravo tražiti svoja prava u ime stvarnih nedostataka, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac može tražiti svoja prava u smislu materijalne pogreške ako obavijesti Prodavatelja o pogrešci unutar dva mjeseca od dana kad je pogreška otkrivena na adresu info@lucky-kiddo.com i uključiti predračun ili broj narudžbe. Prodavatelj će Kupcu ponuditi zamjenu proizvoda ili mogućnost povrata plaćenog iznosa kupnje što je prije moguće.
Prodavatelj neće biti odgovoran za stvarne nedostatke koji se pojave dvije godine nakon isporuke robe.
Proizvod ima stvarni nedostatak:
– ako proizvod nema značajke nužne za njegovo normalno korištenje ili marketing
– ako proizvod nema značajke nužne za određenu uporabu za koju ga Kupac kupuje, a isti je bio poznat ili je trebao biti poznat Prodavatelju
– ako proizvod nema kvalitetu i osobine koje su eksplicitno ili implicitno dogovorene ili naglašene
– ako Prodavatelj isporuči proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako uzorak ili model nisu bili prikazani samo u informativnu svrhu.
U korištenju prava u ovom smislu, Kupac mora obavijestiti Prodavatelja o pogrešci i dobro je opisati i omogućiti Prodavatelju pregled proizvoda. Ako pogreška nije osporena, Prodavatelj mora ispuniti zahtjev Kupca što je prije moguće i ne kasnije od osam dana. Međutim, ako postoji spor o pogrešci, Prodavatelj mora Kupcu dostaviti pisani odgovor unutar osam dana.
Pravo na informacije
Kupac ima pravo na primanje besplatnih informacija o svojim osobnim podacima koji se nalaze kod Prodavatelja, kao i pravo na brisanje takvih podataka. U slučaju pitanja u vezi brisanja, obrade ili korištenja osobnih podataka, Kupac se može javiti na info@lucky-kiddo.com ili Prodavatelju poslati zahtjev e-poštom.
Obavijesti o statusu narudžbe
Prodavatelj zadržava pravo obavijestiti Kupca putem dostavljenih informacija za kontakt (telefonski broj ili e-adresa) putem SMS-a ili e-poruke kada je narudžba poslana i ako proizvodi nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od tri do pet dana. Ako se proizvodi ne preuzmu tijekom više od pet dana, on zadržava pravo nazvati dostavljeni telefonski broj kao podsjetnik za preuzimanje paketa.
Obavijesti
Kupnjom u online trgovini, Kupac pristaje da Prodavatelj može slati posebne ponude i promotivne akcije online trgovine na dostavljeni telefonski broj, e-adresu ili drugim elektroničkim načinima i poslati mu promidžbenu poruku iz koje će, u skladu sa zakonskim odredbama, biti jasno vidljivo da je ista poslana u ime tvrtke Prodavatelja.
Možete se odjaviti iz baze podataka primatelja u bilo kojem trenutku slanjem poruke na info@lucky-kiddo.com ili klikom na poveznicu „Odjavi se“ na dnu promotivnih poruka.
Prigovori, sporovi i primjena zakona
Prodavatelj će poštivati trenutne zakone o zaštiti potrošača. Prodavatelj će učiniti najbolje kako bi ispunio svoje obaveze za uspostavljanje učinkovitog sustava rješavanja prigovora i za određivanje osobe kojoj se, u slučaju problema, Kupac može javiti telefonom ili e-porukom. Kupac će prigovore dostaviti u pisanom obliku putem e-poruke. Unutar pet (5) radnih dana, Prodavatelj će potvrditi primanje prigovora, obavijestiti Kupca koliko će dugo trajati obrada istog i obavještavati ga o napretku postupka.
Prodavatelj je svjestan da je osnovna značajka korisničkih prigovora, bar u smislu sudskog rješenja, nesrazmjer u ekonomskoj vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u samom rješavanju spora. Iz tog će razloga Prodavatelj učiniti najbolje što može kako bi sve sporove riješio međusobnom nagodbom. Ako se ne postigne prijateljska nagodba u sporu, jurisdikciju za rješavanje svih sporova između Prodavatelja i Kupca imat će sud u Ljubljani.
Ovi Uvjeti i odredbe i svi sporovi između Prodavatelja i Kupca podliježu i prate slovensko materijalno i procesno pravo. Za sve odnose i prava i obveze koji nisu pokriveni ovim Uvjetima i odredbama primjenjivat će se odredbe Kodeksa obaveza, Zakona o elektroničkoj trgovini, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača.